Реєстрація благодійної організації в Україні – що потрібно знати

Благодійні організації спрямовані на надання допомоги нужденним особам за рахунок збору пожертв або перенаправлення особистих активів для досягнення мети.

Щоб вести благодійну діяльність у правовому полі, необхідно офіційно зареєструватися. Після державної реєстрації можна буде вести благодійну діяльність законно. Наприклад, у галузях охорони здоров'я, освіти, сприяння обороноздатності країни та багатьох інших.

Весь процес збору документів та подання заяв може здатися складним. Тому рекомендується отримати кваліфіковану консультацію та юридичну допомогу. Наприклад, на сайті https://www.legalact.com.ua/reyestracziya-blagodijnoyi-organizacziyi/ компанії Legalact можна знайти такі послуги.

Що входить у процес реєстрації благодійної організації

Спочатку потрібно буде визначитися з видом благодійної організації, адже їх існує кілька:

  1. Благодійний фонд;
  2. Благодійне товариство;
  3. Благодійна установа.

Вони мають деякі відмінності. Наприклад, у благодійній установі засновники передають активи для ведення діяльності. А у благодійному фонді засновники не зобов'язані передавати свої активи.

Порядок реєстрації починається з підготовки, до якої входять консультації, збирання документів, а також їх засвідчення у нотаріуса. Коли завірено, зібраний пакет передається державному реєстратору. Потім отримується опис, виписки, виготовляється друк. Останнє – внесення до Реєстру неприбуткових організацій. Потрібно й оформлення юридичної адреси, але це питання, що швидко вирішується.

Важливо знати

Важливо пам'ятати, що можна бути виключеним зі списку неприбуткових організацій, якщо організація почне отримувати доходи від діяльності. У такому разі статус неприбуткової організації спадає і доведеться сплачувати подходні податки.

Також благодійні організації не можуть надавати будь-якої допомоги політичним партіям, діяти від їхнього лиця або брати участь в агітаційній діяльності.

Якщо потрібно працевлаштувати іноземця, то для цього потрібно лише дозвіл застосування праці іноземців.

Які документи потрібні для реєстрації благодійного фонду

  1. Паспорти та картки платника податків керівника та засновника;
  2. Статут благодійної організації;
  3. Протокол про створення;
  4. Установчі документи;
  5. Рішення власників про створення юридичної організації;
  6. Документ із інформацією про структуру власності.

Оскільки благодійні організації реєструються як неприбуткові, то вони не сплачують прибуткового податку, адже всі активи, що надходять, йдуть на досягнення цілей, закріплених у статутних документах.

Рейтинг:
5.0 / 1
Просмотры:
11681
Категории материала:
Статьи
Источник:

Комментарии к материалу (0)

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]